Індивідуальні рішення для вашого бізнесу
З нами ви платите лише за те, чим користуєтесь
Персональний
Під потреби вашого бізнесу
- Збереження діючих номерів вашої компанії
- Інтеграція з популярними CRM системами
- Багатоканальні мобільні номери телефонів
- Інтерактивне голосове меню на базі AI
- Автоматизований обдзвін клієнтів
- Статистика та аналітика дзвінків
- Міжнародні номери
IP-телефон
Софтфон
Месенджер
FMC-SIM
Додаткова лінія
- Налаштування робочого та неробочого часу
- Гнучкі правила вхідних дзвінків та SMS
- Моніторинг всіх дзвінків компанії
- Переведення та паркінг дзвінків
- SMS та IM повідомлення
- Доступ до AI Помічника
IP-телефон
Софтфон
Месенджер
FMC-SIM
AI-Assistant
Ваш персональний помічник
- Встановлюється також як віджет на сайт
- Інтегрується з зовнішніми базами даних
- Спілкується на рівні живої взаємодії
- Знає відповіді на питання клієнтів
- Керує завданнями та дзвінками
- Відповідє на питання
- Постійно навчається
- Веде діалоги
AI-Analytic
- Автоматично класифікує теми та проблеми
- Індивідуальні алгоритми під ваші потреби
- Відправляє звіти на ел.пошту/месенджер
- Аналізує розмови та повідомлення
- Виділяє ключові моменти
- Миттєве створення звітів
Обирайте додаткові сервіси
Відчуйте максимальну продуктивність з платформою бізнес-комунікацій №1
Наші досягнення
Ми тут, щоб допомогти вашому бізнесу покращити комунікації!
Оплата
Чи компанія СallsApp UA є платником ПДВ?
Так, ми є платником податку на загальній системі оподаткування.
Як відбувається оплата сервісів, якщо Ви знаходитесь закордоном?
Ми приймаємо лише безготівкові оплати.
Ви можете оплатити через систему LiqPay або на розрахунковий рахунок IBAN. Оплата приймається в UAH від резидентів, USD та EUR від нерезидентів.
Що відбувається при несвоєчасній оплаті рахунку?
Щомісяця система завчасно формує рахунок та повідомляє Вас про оплату. У випадку, якщо послуги не були сплачені вчасно, система автоматично призупиняє їх роботу.
Поповнення балансу
Для поповнення балансу необхідно перейти в особистий кабінет, де зверху натиснути кнопку зробити платіж, вкажіть суму на яку бажаєте поповнити баланс та підтвердіть дану транзакцію. Також ви можете поповнювати баланс згідно договору, за реквізитами, у призначенні платежу обов’язково вказуючи особовий рахунок.
Технічні питання
Як оновити додаток CallsApp?
Для оновлення додатка CallsApp потрібно перейти в Google Play або App Store, знайти в пошуку додаток CallsApp та натиснути "Оновити". Інший варіант: вийти з акаунту, видалити додаток, завантажити його знову та авторизуватися.
Авторизація в додатку CallsАpp
1. Завантажити додаток CallsApp UA.
Не реєструйтеся самостійно — зверніться до технічно підтримки та вам відправлять посилання для авторизації користувача
2. Перейти за посиланням або відсканувати QR-КОД для авторизації.
Кожен користувач має свій унікальний внутрішній короткий номер та обов'язково унікальне посилання на авторизацію
Як збільшити/зменшити пакет хвилини для дзвінків?
Зверніться до вашого менеджера з продажу або в технічну підтримку CallsApp. Самостійно змінити пакет неможливо, але ми швидко допоможемо оновити ваш пакет хвилин згідно ваших потреб.
Підключення нового закладу/офісу/точки існуючого клієнта
Для підключення нового закладу, офісу або точки необхідно створити тікет з детальною інформацію, кількість нових менеджерів та їх імена, номери телефонів та логіку вхідних, вихідних дзвінків та інші дані. Згодом з вами зв’яжеться менеджер для обговорення підключення.
Некоректне відображення статистики дзвінків
Якщо у кабінеті аналітики некоректно відображає статистику дзвінків, перевірте чи використовується в цей момент автоматичний переклад сторінки, якщо так, вимкніть перекладач. Якщо проблема залишилась створіть тікет, опишіть деталі також прикріпіть скріншот.
Видалення сервісів
Якщо ви бажаєте видалити сервіси - зверніться до технічної підтримки, або ж створіть новий тікет та вкажіть, які саме сервіси потрібно видалити.